عرضه کننده قیسی ارگانیک عمده

انواع قیسی ارگانیک به صورت عمده و فله در بسته بندی های متنوع زیر نظر استاندارد سلامت بهداشت کشور با قیمت های مناسب و به صرفه در این مرکز به صورت اینترنتی عرضه می گردد.

عرضه کننده قیسی ارگانیک در حجم بالا و عمده از طریق سایت های اینترنتی شناسایی و شناخته می شوند، خریداران و مشتریانی که در پی خرید این محصول می باشند، از طریق این روش می توانند محصول ارگانیک و با کیفیت را با قیمت های به صرفه‌تر از بازارهای حضوری تهیه و خریداری نمایند.

عرضه کننده قیسی ارگانیک عمده

مزایای استفاده از قیسی ارگانیک

مزایای استفاده از قیسی ارگانیک خواص و ویژگی‌های بسیار قیسی سبب گردیده است که تولید قیسی به دو صورت سنتی (خانگی)و صنعتی (کارخانه) انجام گیرد. امروزه خواص درمانی بسیار زیاد این خشکبار پرفروش در بین همگان عیان شده است، در ادامه مطالب به ذکر چند نمونه از مزایای استفاده از قیسی ارگانیک و مرغوب اشاره می نماییم.

قیسی یا همان برگ زردآلو خشک شده حاوی مقادیر بالایی از املاح و ویتامین های مهم و سودمند بدن می باشند که هرکدام از آنها سبب مزیت های بسیاری برای سلامت بدن انسان می گردد.

لخته شدن خون یکی از موارد شایعی است که متخصصان و پزشکان برای درمان آن مکمل‌های ویتامینی مختلفی را توصیه و تجویز می نمایند.

ویتامین k موجود در قیسی نقش مهم و بسزایی در لخته شدن خون افراد ایجاد می نماید. به این دلیل مصرف روزانه قیسی حداقل یک برگ به طور منظم به ذخیره این ویتامین در بدن کمک فراوانی می نماید.

اختلالات تنفسی مانند آسم و خلط موجب رنجش‌ افراد درگیر آن ها شده است، خوردن‌ روزانه قیسی در عملکرد سیستم بدن در برابر این اختلالات مفید است.

امروزه افراد بسیاری به خصوص خانم ها درگیر کمخونی های ناشی از آهن بدن می باشند.

قیسی یکی از گزینه های مهم برای درمان این کمخونی ها می باشد زیرا وجود مقادیر بالای آهن و همچنین عنصر مس که نقش جذب کننده آهن را دارد باعث تولید هموگلوبین خون افراد می گردد.

پتاسیم بالای موجود در قیسی در کنترل فشار خون پایین و تنظیم ضربان قلب کمک بسیاری می نماید.

مواد مغذی و مفیدی موجود در قیسی ارگانیک و طبیعی نقش یک سم‌زدایی قوی‌ را برای بدن ایجاد نموده است، به همین خاطر مصرف آن برای افراد کبد چرب مفید و کمک کننده می باشد.

قیمت تولیدی قیسی ارگانیک عمده

قیمت تولیدی قیسی ارگانیک عمده

فروش قیسی ارگانیک باتوجه به انواع مختلف آن و کیفیتش با قیمت های مختلفی همراه است. قیمت تولیدی قیسی ارگانیک آن هم بصورت عمده و درب کارخانه اختلاف بسیاری با قیسی موجود در فروشگاه های مستقر در بازار مصرف دارند.

افرادی که در زمینه خرید این محصول با حجم بالا و عمده هستند می توانند با مراجعه به تولیدی ها و نمایندگی های اصلی کارخانجات انواع این محصول را با قیمت تولیدی و درب کارخانه خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما